piątek, 24 sierpnia 2012

Prolog


Hej mam na imię Julia i mam 17 lat! Może powiem coś o mnie. Więc znacie już moje imię i ile mam lat.
Jestem blondynką o drobnej postawie. nie lubię się mocno malować!
Rodzice mają do mnie pełne zaufanie na które pracowałam od moich narodzin!
Jeśli mam nie wrócić na noc a jestem poza domem, muszę wysłać im tylko sms'a żeby się nie martwili.
Dzień temu przeprowadziłam się do Londynu z moimi rodzicami. Niestety tylko na wakacje! Jest to piękne miasto, nawet pogoda mi nie przeszkadza!
Nie znam okolicy . Byłam tylko na naszej ulicy.Znajdują się na niej trzy domy ładnie pomalowane z zadbanym ogródkiem (w tym nasz ).
Na naszej ulicy nie ma żadnego sklepu , ale rodzice mówią że niedaleko (z tego co mówił pan od którego wynajęliśmy dom ).
Pewnie zastanawiacie się czy znam choć trochę Angielski, prawda? Otóż znam! Angielskiego uczyłam się przez pare lat w szkole i od pierwszej klasy podstawówki chodziłam na rozszeszone lekcje języka angielskiego!
Ah tak. Mam młodszą siostrę! Jest to nie znośny mały potworek o imieniu Laura. Pomimo tego że mi tak (czasami) uprzyksza mi życie , kocham ją. W końcu jest moją siostrą.
Laura ma ciemniejsze włosy i co fakt to fakt, jest ładna ;)
Ciekawe jak się skończą wakacje w Londynie...?
________________________________________________________
I jak? myślę że się podoba co?
Pierwszy rozdział pojawi się gdy tylko go napiszę !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz